>

Men nej inte nu...

Usch dumma dumma förkylning..
Idag är det förkylt på riktigt..
Gillart inte..
Hoppas hoppas hoppas jag slipper vara det hela 
tiden där nere iaf..
Känns lite oschysst...
Förtjänade denna semestern verkligen men icke 
ska man få/ha det för bra tydligen^^
Att vara förkyld är ju liksom inte härligt nånstans..
Men men nu är det som det är, får vara tacksam
över att komma iväg .
 Är förövrigt 3 dagar kvar !
Längtar som bara den !
Men flyga ,, gillart inte..
 
Fick H&M paket igår och kan väll abra säga att 
jag blev mer än nöjd!
 
Nu ska jag moffa toast och kolla på Hunger Games.
Den som alla tjatar om så mkt.
Själv blir jag liute anti mot sånt som blir för hypat.
Men det brukar alltid ge med sig efter ett tag och sen är 
allt jag med fast ;)
Kanske blir Harry Potter istället.
Vi får se.
 
Over´n out.
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: