>

Snabb shoot

En liten fastis som vanligt!
 
Har ju flyttat gott folk !
Nu mera heter min adress Bryggerigatan mitt i stan (stor stan):D
Har fått/köpt internet idag, mkt välkommet !
Inga tv-kanaler dock men massor av filmer som tur är..
Ska få ett tvillingkort men det händer inte precis i denna stund men snart så.
 
Trivs fin fint i nya lyan !
Är rörigt fortfarande och ouppackade saker finns det med.
Har iofs bara bott här sen i torsdags så det är väll godtagligt att
allt inte är på plats än ;)
Liten sned snabb shoot får ni nöja er med så länge
tills det är mer ordning här sen ska ni få se :)
Rörigt som ni ser^^
 
Nej nu ska jag borsta tänderna och sen är det dags 
för sängen.
Kära lilla dotter kom knallades nyss så bäst att få det gjort snarast^^
 
Åker till stugan imorn och är hemma på söndag igen.
 
 
Sov gott!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: