>

Snart snart snart!!! Och IKEA ;D

 
 
 
 
 
Detta är ungefär vad som blev av mitt IKEA besök idag :)
Är mkt nöjd, ska blir kul att få sätta upp det sen när
vi kommer hem :D
 
Snart vankas det resa !
Håller på att göra det sista här hemma sen 
kommer min mor och hämtar oss och så blir vi där tills 
det är dags :)
Åker från Säffle till Gardemoen 24.00 inatt och sen flyger vi på morgonen:)
 
Så ni alla får ah det bäst här hemma i Sverige,
lovar att sola åt er med ;)
 
Blir ingen blogg under tiden men
sen när vi komme rhem igen blir det bildbomb ;)
 
Love !
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Överaskning på min blogg! ;)

Svar: Ja en vän berättade att jag vunnit så gick in och kikade på FB förut !! Så kul ! Första jag vunnit någonsin så känns ju lite extra kul :)
Mli

2012-09-03 @ 23:20:46
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: