>

One Love

Mitt internet(till datorn) har gått ut... Får se när jag fixar det. Och det betyder inget Ullaredskryt nu heller:-(

Unnade mig en pizza igår kväll. Hur gott som helst. Skulle kollat film med men var för trött ^^

YumYum

Köpte nya byxor igår på Lindex. Har gluttat på dom många ggr när dom stod i skyltfönstret, nu är dom äntligen mina;-) Och jag ÄLSKAR dom!

Och dom hamnar åt fel håll igen. Måste försöka komma ihåg de när jag fotar. Men sorry.

Sitter i soffan med en sovande Novis i famnen. När hon vaknar får det bli en tur ut. Fixa 2 julklappar och leka lite i snön med Nova med. Skulle haft en pulka^^

Ha en fin dag folks!
Mli

Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blåa pulkan finns att lån igen om du vill? :)

2012-12-08 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: