>

En underbar dag.

Äntligen kan jag säga att jag haft en underbar dag!
Var sålänge sen jag hade det så kommer inte ihåg sist...
Men idag så har det varit den bästa dagen på länge!
Så hilma skönt!

Började dagen med att hämta medicin.
Eter det styrde jag vagnen mot ÖNSKA för att möta upp
Emma och fina Linus.
Skulle handla present till söta Emilia.
Vi stod där och velade en bra stund innan vi bestämde oss
för en plocklåda som man kunde dra efter sig med bamse motiv på:)
När vi väl var klara så blev det en härlig promenad bort till kalaset:)
Där bjöds det på kaffe och massa god fika, barnen lekte och busade,
massa prat och det hela avslutadess med en promenad över stan.
Novis somande helnöjd i sin vagn och sov hela tiden vi var ute !
Innan vi åkte hem gick jag och Novis tillbaks till ÖNSKA och köpte
en leksak till henne, både jag och hon är nog ganksa trötta på
dom hon har nu så det är väll dags att ta bort lite och lägga till några.
Blev iaf en sån här :
Och hon verkade nöjd med en :)
Var mest klossarna som var roliga , det andra kommer nog
senare :)


Och från och med idag kan jag börja slappna av!!!
Förhoppningsvis iaf ,om dte inte händer nått förståss..
men annars så är allt klart nu, alla beslut är tagna och allt har gått
igenom.
SKÖNT är bara förnamnet..
Behövde verkligen detta!
Vet inte om jag hade orkat med mer krångel..
Men nu blev det inte det så behöver inte ens tänka på det.



Nej nu har ja inte tid längre.
Ska beställa lite foton tänkte jag :) 

Ha en bra kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh låter som en toppen dag, så ledsen att vi missade. Verkligen urtrist avslut på denna ledigeheten, jag som skulle njuta och passa på att träffa folk innan istället sitter vi här isolerade :((



Hoppas verkligen det blir lugnt på sjukdomsfronten ett tag nu men nästan alla blir ju sjuka när det skolas in på dagis så om en vecka sitter vi säkert här igen med förkylning igen istället.



Ja men det håller jag med om, inte alls nåt bra utbud faktiskt. Skulle dessutom ha velat att det skulle funnits enkla, enfärgade med kardborre fram och dragkedja så man fick på dom lätt, Men men det finns säkert men då får man nog ge 500:- och det gör jag inte innan det verkligen behövs. Som typ varma skor till hösten/vintern.

2012-02-29 @ 09:21:57
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: