>

Inte mkt mer idag .

Har för mig att jag skrev igår
att jag skulle blogga mer idag men ja vi får
allt se hur det blir med en saken^^
Sitter medfärg i håret som ska tvättas ur,, eller ja det skulle redan
varit urtvättat ..
Får väll lägga på et kål då ..
Blir förresten en ny färg som jag aldrig haft förut , så väntar spännt
på resultatet :)
Tror och hoppas att det ska bli bra :)
Ska till frissan imorn och klippa uppmin älskadelugg !
inte en dag förtidigt!!
Kan inte ha den utsläppt nu, då går den ner i ögonen på mig
och det är varken fint eller bekvämt..

Har varit och tränat idag, SKÖNT kan jag lova!
Men lite segt att det blivit lite dåligt senaste veckan:(
men men vads ka man göra,, kan inte styra en förkylning..
får bli nya tag igen nu..
Annars bortsett från det så har
jag inte gjort nått.
Ska till K-D imorn..
Till adhd grejset .
Oj och där kom jag på att jag inte gjort
allt jag skulle göra till denna gången ^^
Skit också.. Typiskt mig..
Nej nu måste jag skölja ur färgen !
Trevlig kväll till alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: