>

Mitt emellan.

Kollar på Wallander på 4an,
ärnyheterna just nu så tänkte jag skulle slänga in en snabb blogg.
Har gottat mig med både gym och solarium idag.
Härligt kan jag lova!
Ska försöka sola nån gång i veckan så jag jämt
inte är likblek/vinterblek ,, fick ganska mkt färg idag iaf :)
Ska hem till Sandra imorn på Tupperware demo:)
Ska bli kul att träffa tjejerna igen,, och kulför Nova att få träffa sina små kompisar med :)
var ett tag sen vi gjorde det..
Vi har ju lyckats vara sjuka eller upptagna senaste gångerna dom
träffats, men imorn så då ses vi igen :)
Kommer bli en toppen dag ,, kan inte annat bli med
det upplägget ;)
Nej nu ska jag återgå till filmen !
Sov gott alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gekas.se/blogg Här har du bästa bloggen! ;)

2012-02-20 @ 16:03:18
Postat av: Sandra

Ja HUR kan du glömma? Bästa programmet ju!



Varsegod&Tack :)

2012-02-20 @ 20:53:09
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: