>

Mysmorgon.

Hade en riktig mysmorgong imorse .
Novis väckte mig vid 07.00, dags för blöjbyte och
en flaska ersättning..
Fixade det och lät henne äta i sängen sen sig gick
vi upp och satte oss framför tvn ,slog på Disney Chanel Junior,,
Nova är sådär intresserad av det men lät det rulla ändå..
Tog med en tjock filt och en back med leksaker till henne
så hon satt på golvet en stund sen satt hon i knä
en stund och kollade på bla. Händige Manny
sen somande hon som en stock.
Blev sittandes där med henne i knät , filt runt oss
och kikade på "En plats på landet" ,
hur mysigt osm helst, hon sov 1-1½ timme !
Visst jag slumrade allt till jag med ;)
(Jag har inte så stor hand ^^)
När hon vaknade gjorde jag ordning frukost till oss
1/3 macka & gröt till Novis och smörgås och the till mig:)
Sen har vi,,nej Novis badat och
en fika(majskrokar till N och kaffe& bulle till mig)
hann vi med innan hon somnade med  och ungefär
där är vi nu:)
Ska gå ner i källaren och ta hand om min rena tvätt som hänger
där nere.
Och tömma diskmaskinen är nog ingen dum ide heller.
Måste tvätta håret lite snabbt innan gym ,, hänger med dit men
får se hur mkt jag tränar ,, ska ta det väldigt lugnt iaf!
Nåstans ska käk få plats med;)
Kan rekomendera dom byxorna hon har på sig !!
Köpta på H&M för nån vekca sen, ett av dom bästa jag köpt tror jag!
Enkla att ta på, mjuka och bekväma, sitter inte åt nånstans,
bra passform, plus att dom är fina!
Som mjukisbyxor fast chinos!
Nej nu måste jag ta hand om min kära dotter!
Ha en bra dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: