>

Vad skönt.

Har tillbringat hela dagen med att storstäda
lghtn.
Tråkigt under tiden men så himla skönt nu!
Älska nystädat .
precis slängt i mig lite käk, kroketter, fläskfile & champinjonsås:)
Mumma !
Laddar inför mello nu som börjar om några minuter.
Ingen bra musik hittills men det är ändå lite mysigt
med hela grejen :)
Bloggar mer imorn.
Har jusom sagt inte gjort så mkt mer idag än städningen
och den antar jag att ni inte vill höra om i detaljer ;)
Trevlig kväll till alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är länken till det jag prata om förut, är sugen på att beställa jag :)



http://kampanj.bonniertidskrifter.se/Topphalsa/webtraffic-feb-12/?utm_source=Webtraffic&utm_medium=banner&utm_campaign=TH_Webtraffic_feb

2012-02-26 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: