>

Vilken fröjd.

Känns kanon att äntligen ha kört igång med träningen.
Längtar till jag kommit in ordentligt i det men
det kändes faktiskt ganska bra ändå.
Är inte ett dugg rädd för att jag inte ska fullfölja det.
Kändes nästan som jag aldrig hade haft uppehåll på lite mer än 1 år.
Fick TUPPERWARE-beställningen förut med
med allt detta roliga i !
Åh är helt kär !
Så himla nöjd,, längtar redan tills jag kan beställa igen !
Nova hjälpte mamma att städa förut ,,
blev jätte fint ;)
Ska kolla tvn nu en sväng..
♥Vila i Frid Älskade Helen♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag, känns så bra! Längtar tills nästa gång, känns långt till måndag nu men barnvakt är iaf fixat :)



Kul att du är nöjd med Tupperwaren. Du ska få ett recept häfte till smooth choppern också men det var restat så får det nån annan gång :)



Vad duktig Nova är, lika duktig som Wilde är när han sätter den sidan till ;)

2012-02-02 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: