>

1-års kalas,ny frisyr & nya gardiner.

Idag har vi, jag & Nova varit på 1-års kalas hos sötnosen Wilde.
Var hur kul som helst :)
Nova hade jätte kul med alla barnen och jag hade jätte
trevligt med alla mammor :)
Och presenterna fick tummen upp, så allt som allt
kan man summera det som en mkt lyckad dag !
Födelsedags barnet♥
Ni måste få se mina nya fina gardiner med ju ;)
Enda jag fått upp i nya bostaden ;)
Är ett fönster till som jag har samma fast knytbandslängder i.
Skit nöjd..
Bara resten kvar ^^
Ska beställa tid för klippning till veckan.
Fick pengar till de i julklapp så det vill vi ju inte gå miste om ;)
Är sugen på att göra något drastiskt men vill inte klippa
kortare nu när jag äntligen lyckats spara ut så långt så funderar på lugg..
Men är svårt att våga men jag ska nog faktiskt våga igen..
Har ju gjort drastiska saker förut så vid detta laget så har jag lärt
mig att det växer ut igen ;) hehe ;)
Ska byta hårfärg med och det blir ljusare den saken är klar iaf.
Är medlem på en sida som heter www.taaz.com ,
där kan man prova olika frisyrer,färger och lägga olika make upp på sig själv.
Det är jätte enkelt och det blir ett verklighetstroget resultat.
Rekomenderar denna sida starkt!
Är riktigt kul att kunna se sig själv i en frisyr innan man gjort den IRL.
Går sedan att spara bilderna på sin dator, taaz-profil och dela den på bla Facebook.
Men tyvärr kunde jag inte ladda upp min sparade bild här annarS hade ni fått sett
hur jag vill klippa det.
Kommer nog göra det ändå..
Är för sugen på att prova för att avstå ;)
Nu ska jag sätta på en film!
Är sliten som bara den .
Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är skitsvårt! Men lutar åt den med gröna detaljer och väskan med gröna detaljer. Den röda är ju så läcker också men eftersom jag har rött i vagnen nu är det kul med lite annat. Hmm..



Tack för igår! Var så himla trevligt :)



Och fint blev det i fönstret :)

2012-01-08 @ 12:34:04
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: