>

En inget speciell lördag.

Just som jag trodde att allt börjar lugna ner sig
så händer nått annat istället..
Vill inte gå in på det här eftersom det inte handlar om mig
men påverkar mig..
Min fina, söta underbara unge vad skulle jag göra utan dig !?
Du betyder allt för mig♥
Vet inte om jag har så mkt att skriva om just nu ..
Eller egentligen har jag massor som skulle kunna rinna ur mig i ord
men kan liksom inte dela med mig av det..
Känner massor..
Är lite som om jag börjar trilla igenom den där blåsan/bubblan/muren
eller vad man ska kalla det som jag byggt upp för att inte känna allt negativt..
Kommer säkert må skit ett tag ,, men vad gör det bara jag får
ta igen mig...
Jag hoppas verkligen det blir lungt nu..
Det bara måste få bli det..
Ingen mera otur ,, inget mer krångel,, ingen mer besvikelse,
helt enkelt får det bara gå min väg ett tag nu.
Jag behöver det efter allt som varit under så lång tid nu..
Den ena besvikelsen har avlöpt den andra utan paus.
Ingen människa klarar hur mkt mottgångar som helst..
Tillslut faller man och då faller man hårt..
Jag har ju gjort det förut så jag vet hur jobbigt det är att resa sig igen.
Och man blir bara trasigare för varej gång.
Det liksom lagar sig inte utan blir bara bättre fast aldrig så bra som innan.
Det lämna en spricka efter sig.
Nu har jag skrivit sånna här inlägg flera gånger i rad,, börjar känna mig
lite tjatig men det är som det är..
Jag kommer tröttna på att älta detta efter ett tag , kommer ta mig i kragen
när jag "gottat" mig i det ett tag.
Och det är inte bara negativt .
Absolut inte .
Har ju en underbar dotter ,en underbar familj och vänner .
Har flyttat allt nu med så ska bara få allt på plats så kommer
det kännas jätte bra med boendet med :)
Hatar röra och det är bara förnamnet på hur vi har det just ni..
men men biter ihop och tänker att det får vara så ett tag.
Det blir super bra i slutändan.
Nu ska jag kolla tv innan det är dags för att krypa ner
i sängen !
Må gott folk !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: