>

Karlstad en sväng.

Var i K-stad idag , på ett möte..
Gick bra ,, skönt !!!
Köpte faktiskt bara denna idag :)
Duktigt av mig det ;)
Fast det var för att jag intet hade tid att gå till
den affären jag hade tänkt gå till.
men ska till K-stad nästa torsdag igen och då blir det iaf den affären ;)
Nu börjar det närma sig..
Närma sig slutet på detta hoppas jag..
Så fort allt är färdigt ,, alla papper, kontrakt,beslut är påskrivna och tagna
så ska jag bara ta igen mig lite..
Behöver nig det egentligen..
Har sprungit ett långt maraton länge nu..
Man får passa sig så man inte tar i för mkt,,
blir inte kul att at sig upp igen då...
Nu är det sängen som gäller!!
Ska upp i tid imorn, ska på musikstund på hörnan med
dom andra fina mammorna och söta barnen:)
Sov gott alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här får du vara med och tävla, jättelätt bara att lämna en kommentar :)



http://minbebis.com/blogg/tiobarnsmamma/tavling-bambino/#comment-22187

2012-01-20 @ 08:42:03
Postat av: kbexhrunoha

Jaqicuj eguwegepeg eva ohada aj qa luw atepa wabec ifejaru, facotij kigaxut..

Svar: Jag förstår precis ^^
Mli

2012-10-16 @ 12:17:05
URL: http://www.uwesofuxoj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: