>

Mer kalas, svåra val och mkt annat.

Idag var det sötnosen Linus tur att ha 1-års kalas.
Så vid 10.20 imorse kom Sandra och hämtade mig och Nova
och vi begav oss till nysäter/långserud och hem till Emma och Linus:)
Där bjöds vi på god fika , marängschwiss(stavas?) små kakor och kaffe,
småttingarna fick majskrokar, torkade frukter(russin,äpple,aprikos) och frukt grej från Ellas kitchen:)
Noa ÄLSKADE den frukt grejen från Ellas kitchen!
Söta födelsedagsbarnet.
Som alltid hade vi mkt trevligt :)
Har försökt fyla i dagispapren 3-4 ggr nu men fatsnar varje gång.
Vet inte vart jag ska välja ^^
Skulle varit lättare om man var här ifrån, då brukar man veta vilka som är
bra och inte..
Men men får väll försöka välja ändå..
I början handlar det ju bara om ca 3 timmar/dagen.
Ska till K-stad imorn :)
Saknar allt "min" stad lite ,, men men kommer trivas
fin fint här med och kan faktiskt åka till stan(k-stad) när jag
känner för det :)
Det som känns alla bäst med denna flytten är att
jag vet exakt vad jag vill och ska göra.
Jag har för första gången i mitt liv en plan som jag
vet hur jag ska genomföra.
Jag vet vad jag vill , det är en möjlighet, jag vet hur jag ska gå till väga
och jag är jäkligt motiverad utan att känna mig minsta kluven/fundersam/tveksam
vet att jag genomför detta nu, jag fixar flytten,,Nova hamnar på dagis ,
jag har fått nya vänner, jag fixar utbildning,
jag vet att jag kommer fixa det när jag börjar med det.
Har aldrig kännt så.
Detta händer ALDRIG, kan jag lova ALDRIG.
Och det känns så jäkla skönt!
Nu har jag lite andra saker jag måste kolla upp innan bedtime!
Förresten min stora tjej flyttade till spjälsäng idag :)
Och äter flaskan själv med nu för tiden :)
Har haft henne i vagga förut men vi har ju inte bott i våran lght på
några måndare nu så då har hon enbart sovit bredvid mig.
Men nu va det dags för henne att flytta till egen säng, hämtade den igår.
Nej nu måste jag göra dom andra grejerna jag
skulle göra ^^
Sov gott alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: