>

Nya fina fynd.

Shoppaholicen i mig jublar!
Har fått gjort ett jätte fint fynd idag !
Följde med Sandra till tygaffären imorse innan vi
åkte hem till Catrin.
Dom har utförsäljning för att dom ska byta lokal.
Fanns massor med fina prylar, tyger och gardiner!!
(Sandra)Hittade dessa underbart söta Laban-gardinerna till Nova nya rum!
Efter att fått stå i kö i 25 minuter så begav vi oss aningen försenade hem till Catrin.
Åh vad fint hon hade det ! Kan nog ärligt säga att det vore en dröm
att få bo så :)
Vi fikade och hade det tevligt , barnen busade runt :)
Dom andra är några månader äldre än Nova sådom håler precis på att
komma underfund med hur man går :)
Men tror ärligt att det inte tar jätte lång tid innan Nova med börjar intressera sig
för att förflytta sig själv :)
Efter den jätte trevliga träffen med mammor och barn
gick jag och Sandra N en sväng på stan.
Sandra fick gå iväg en tur själv för jag skulle köpa
födelsedagspresent till sötnosen Wilde :)
Vi ska ju på kalas hos dom på lördag:)
Är i full fart med flytten nu..
Är så himla mkt at göra men det kommer vara värt det när allt är klart..
Ska ta lite bilder nån dag så ni får se nya lyan :)
Nu ska jag sortera tvätten sen knyta mig !
Sov gott alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: