>

Snart helj, skönt.

Snart är det helj igen !
Tycker tiden går fortare än någonsin..
Är snart 1 februari,, då har vi flyttat officiellt.
Och min "lilla bebis" är 9 månader!
Kan inte fatta vart tiden tog vägen..
Märker varje dag på henne att hon lbir större.
Att hon börjar bli ett litet barn istället för en bebis.
Imorn ska jag och Nova in til Sandra och Wilde en sväng:)
Ser fram emot det och att få vara lite social :)
Har ju ,, eller är fortfarande förkyld så missade när
vi skulle ses sist gång, men nu har vi ju varit
förkylda ett tag så då borde det inte vara någon fara , dessutom
så var ju redan Wilde snuvig så då borde han vara imun mot våra baciller:)
Var förreten i Kstad idag .
Var på ett möte,, och fixade lite andra saker.
Och hör och häpna ,, köpte inte en enda grej...
var allt inne på H&M och kollade deras slutrea men hittade inget.
Hade iofs inte tid att kolla så noga så var nog därför.
Bannade mig själv att jag inte tagit med mig Novas PoP-presentkort,
såg att det var ta 3 betala för 2 där ,, grr...
Jaja får bli en annan gång..
Nu ska jag nog lägga ner detta och kolla en film istället..
Ha en bra kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: