>

hejja hejja civilisationen.

Nyhetee, vårat internet krånlgar än...
 
Fast kom hem i söndags, sent på kvällen 
så har inte funnits så mkt tid til blogg heller..
Men men just nu back on track.
 
Var i K-d igår ,hämtade ut Novas pass :D
Och gjorde mitt, var nr 121 när vi kom och vi fick nr 154 ^^
Vänta... Fick nr 147 av en jätte snäll kille där, takc tack tack sicken tur !!
 
Fyndade dessa skönheter för 50 kr på H&M med :D
Ska ju till spanien snart så då blir dom till användning :D
Och Denna till Nova :)
Också till spaninen.
 
Har bara varit hemma idag.
Packade nån låda förut och tog ner alla gardiner
så nu ser det lagomt hemtrvligt ut här ..
Är bara ca 1 vecka kvar ^^
Känns konstigt...
 
Kommer nog bli bar när allt väl är klart
och då ni mina vänner ska jag inte göra några större förändringar på ett bra tag..
Nu behöver jag ta igen mig..
På riktigt.. Har gått i ett i flera år nu..
Ett under att man står på benen över huvudtaget..
Jaja nog om dety.
 
Ska beställa nått från H&M nu och sen lägga mig !
 
Sov gott kära ni!
Imorn blir det stugan update, om internetet funkar
vill säga.
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: