>

Ja, vad så att säga^^

Ja precis, är trött i hela huvudet..
 
Har varit i K-stad idag, åkte
imorse vid halv tio.
Eftersom jag hade lite ärenden att göra efter
mötet och plus att jag sprang på en vän
och blev ståendes och tjatade nästan en timme 
så var vi inte hemma förens halv fem, alltså i Säffle.
Var tvungna att gå av i stan för att gå
till apoteket och hämta ut Novas "mat".
Sen tog vi följe med pappa/morfar hem
och fikade lite :)
 
Ena "ärendet" i K-D var Skopunkten :D Haha så viktigt satt ;)
Blev dessa 2 allmänt vanliga vardagliga paren till mig..
Var faktiskt tvungen annars hade jag nästan fått gått barfota, iaf ibland
eller fått gå naken ibland eftersom alla kläderna inte skulle passat till skorna ^^
Vilket iofs fortfarande är ett problem eftersom jag saknar några sånna här 
godingar..
 Nova har fått äta sin första subway-macka idag :D
Det gillades kan jag lova:)
Lite tråkigt med urvalet bara eftersom hon inte 
ska/kan äta mjölkprodukter
men det blev en varm med tonfisk i och lite lök och paprika :)
Lukten efter åt vill jag helst glömma dock^^
 
Nu ska jag sova!
Önskar alla en god natt!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: