>

Stugan Update!

Yes idag blir det stugan  update !
Nästan en vecka senare ;)
 
Har haft det kanon bra !
Vädret kunde väll varit bättre men också sämre.
Hade nån dag med regn, nån med sol, några med mulet.
Drog förbi nått åskodväder och ett mitt i natten.
Då satt vi på altanen(Nova låg inne och sov som en stock) och kollade
på alla blixtar som syntes jätte väl på den ka himlen ner över sjön.
Hade varit häftigt att fånga på bild !
Några filmkvällar med massa gottigt snax uppe i stora huset har hunnits med.
Vi har varit ute i skogen och plockat kantareller och jag och Nova gick en
sväng och plockade smultron och blåbär som vi använde till en dessert vi gjorde med
bla hemma gjord glas m.m,
åkt båt, varit på stranden och solat/badat.
En sväng till Töcksfors och köpcentret(Thon inte nya) och nån tur till Årjäng
har det blivit.
Dom andra var ute och fiskade flera ggr och kom hem med gös alla gånger!
Gös ska inte ens finnas i sjön där så pappa var eld och lågor :)
Vi har käkat gott-grillat, gös m.m
Men bäst av allt var sällskapet !
Underbara Nova, båda mina systrar, Ickas pojkvän,
pappa och hans tjej + 2 av hennes söner :)
Haft det bäst helt enklet !
 
 
Amen vad fan hände nu då!?
Kan inte ladda upp fler bilder..
Fucking jävla krångel hela tiden!
Tröttt....
 
jaja då får det väll bli en update till då...
 
Ha en bra kväll.
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: