>

Cravings for white n blue!

Åh ja är helt kär.
Är ju hur snyggt som helst med vitt och blått ihop!
Som på den här tex ;)
Som förövrigt säljs till FYND pris på H&M.

Och denna som också hoppade ner i en påse och i handen på mig
också fyndpris.


Det händer så konstiga och omnedvetna saker när man går
in i en affär.
Går oftast in med tanken att "jag ska bara kolla bara lite", tanken ändras allt eftersom
man går där mellan raderna och kollar på det ena fina efter det andra,
det är lätt att låta bli allt från 199 och upptå,
men alla dessa sommarens bästa 49.90:- bara 99 :- osv skyltar
det är dom som är farliga, "för det är ju där alla kap finns"
och oftast slutare det med att man kommer ut med massa saker fast man inte skulle
och med jobbiga tankar som donderar ut massa
strunt om att "du skulle nog inte köpt den där och den där-för egentligen
har du ju inte råd"- fast å andra sidan kan man ju alltid dra ner på nått annat"
och jag behövde ju faktiskt en klänning ifall det blir varmt
och blir det inte det så ska jag ju till Spanien
i augusti och hur skön var den inte att ha på, "kommer ju aldrig hitta
en liknande i samma pris och så perfekt" så då måste man ju passa på
och därmed är problem solved ;)
Tills man kommer hem och hmm hur mkt kommer jag anävnda den ^^
Menar inte plaggen ovan för dom är jag IN LOVE WHIT FOR REAL,
men många andra plagg menar jag :)
Im not a Shopaholic.


Ska varva ner lite framför tvn nu sen är det sängen som gäller!
Är sliten efter en heldag i K-D, med kuratorträff och arbterp. träff och
irrat omkring på CSK och letat efter LAB för att ta lever prover
som vi hoppas ser bra ut så jag kan få börja med ADHD medicin, Medikinet
har jag för mig att den heter ^^
Jaja tack o hej!

Och sov gott!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Konstigt fenomen det där att det ska följa med massa saker hem från affären fast man bara ska kolla ;)

2012-06-05 @ 16:38:29
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: