>

Delicious Red.

Idag har jag införskaffat ett sånt här
som jag så fint har täckt mina naglar med
inför imorn:)
Är lagomt taggad !
Har perfekta kläder, fina naglar och hmm
nej inget mer.
Håret ser väll ut som jag förtjänar när jag
hittar på sånna dumheter som jag gjort (ska ha "några" nyanser ljusare, inte blond men
ljus ljus brun)...
Men men ska ha uppsatt här imorn ändå och slutresultatet
blir förhoppnigsvis bra :)


Kollade på BB förut och
gottade mig med ostbricka :P
Mums kan jag lova!
Men åh vad tråkigt det kommer bli när BB är slut.
Vad ska man följa då !?
Nån som vet nån bra serie som börjar snart eller precis börjat ?
Nu är det allt dags att inta sängläge!
God natt och sov gott!


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet, skrev kommentaren innan vi pratade i luren :))



Javisst är den jätte fin? Fast såklart med en sån fin liten tjej så är det ju inte konstigt :)

2012-06-02 @ 09:24:53
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: