>

En lagom dag,ett bra besked och torsdag ser vi fram emot:)

Även denna dagen har bestått av:
En promenad .
Dränkt men nöjd hund efter :)

Utelek:)

Torsdagen ser vi fram emot ;)
Och nu till det roliga beskedet:)
Fick besked om att jag och Nova har fått
lght i stan:)
Har inte ens sagt att jag varit och kollat,
har förretsen nog inte ens sagt att vi ska flytta ^^
Ahh ja nu vet ni iaf ;)
Vi ska flytta och vi har fått tag i lght !!
Trodde inte vi skulle få den men ack sicken
tur, mitt i stan, en stor 2a på ca 80 kvm :)
YEY, happyface :)

Och förresten min nya medicin funkar !
Kan inte beskriva vad den gör men nått
funkar annorlunda, redan nu :)
Fast måste höja för det går ur efter mindre än halva dagen
så dubbelt upp iaf :)
Även en "vanlig kamera" kan ta riktigt fina kort !

Och super trött är jag med så god natt och sov
gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är jag nyfiken, vad händer på torsdag? :)

2012-06-12 @ 19:23:17
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: