>

För det är sommar i Sverige igen..

Det är det minsann !
 
Regnat HELA dagen,kommer faktiskt inte ihåg när det gjorde det senast:)
Skulle egentligen till K-stad idag men ångrade mig precis innan det var dags att åka.
Hade ingen lust att släpa ut Nova i detta regnrusk inte mig heller för den delen .
Så ringde och avbokade mina tider.
Myste i soffan en stund med Nova, sen plockade jag fram mackan som jag gjort i ordning för att ta med och gav henne. Hon åt och mumsa nöjt.
 
En stund efter var det nappietime för henne och då
passade jag på att dra fram pyssel lådan och började med omslaget till "fotoboken" jag ska göra till henne :)
 
 
Har tom packat 2 (flytt)lådor idag :)
Yey good for me ;)
 
Åh har min sista Fp-dag imorn sen är det slut..
Buhuhu.. Gråt faktiskt på riktigt nästan..
Vill inte att det ska vara det,, "längtar" till Nova börjar på dagis men 
önskar jag fick vara mammaledig samtidigt :)
Ska förresten på infoträff på henens dagis på torsdag :)
Ska bli spännande, kände mig helt plötsligt så vuxen/gammal när jag öppnade
det brevet, "Välkommen på informationsträff på Sund förskola ang. inskolning till hösten"
Det är sånt som min mamma gör inte jag ;) hehe Jag är ju ung ju ;)
Nej då men det kändes lite konstigt ..
 
 
Ska nog kika film nu, men först bli det ett till Ullareds inlägg :)
Så kika det med vet ja ;)
 
Ha en mysig kväll i regnrusket!
Och sov gôtt ;)
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: