>

Idag är det idag och imorn en annan dag.

Ja vad har denna dagen erbjudit fröken mattsson då!?
En sovmorgon, som det blir ganska ofta nu för tiden,
och hör och häpna så vill jag hellre tillbaks till old rutiner.
Alltså gå upp vid 7 på morgonen, hela dagen blir mkt bättre då¨,
jag mår mkt bättre då :)

En härlig långpromenad, som alltför sällan bli av nu för tiden.
Ska banne mig börja traska varje dag igen nu..
Det minsta jag kan göra nu när jag inte får till träningen...
Plockade en jätte fin bukett med blommor på hemvägen,
som sitter i en fin vas ute på bordet på trappen nu:)
Sågsomrigt ut men sen gör sig kylan påmind och
då känns sommaren genast mkt längre bort..

Mer då...
Jo just det, varit ute i stallet och assisterat
kära mor när hon fixade hovarna på ena hästen.
Från början var det bara meningen att jag skulle ta
med mig Nova ut dit så hon fick klappa hästarna,
hon tycker dom är jätte spännande !
men ja som sagt det blev lillasyster som tog över och passade Nova och
jag som fick lorta ner fingrarna istället ;)
Gjorde mig absolut ingenting :)
Det var väll i stora drag min dag,
om man räknar bort allt det där man gör varje dag..
Imorn är det fredag, vilket innebär heljhandling:P
Ska ockås förbi apoteket och hämta ut min nya medicin !
Yey, hoppas den funkar bättre än den förra och hoppas
hoppas hoppas den ger mkt färre biverkningar.


Skriva klart matlista, käka upp tallrik med yoghurt
sen sova!

Önskar alla en god natt!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: