>

Isfl är jag inte det, bara så ni vet.

Var på apoteket förut och hämtade ut min nya ADHD
medicin, Medikinet 20 mg.
Är med skräckblandad förtjusning som jag ska börja med en imorn.
Ser verkligen fram emot att börja med den och hoppas
mest av allt att den ska göra det jag önskar för mig.
Men samtidigt är jag rädd, ja är rädd att det ska kännas
som jag tagit amfetamin.
Alltså inte i så stark grad eftersom jag
vet att det är mega skillnad på hur en sån tablett funkar
och amfetamin.
Men att det ska påminna om det.
Men vet också vad tabletterna kan ge.
Fast mest jobbigt känns det nog faktiskt om hur andra uppfattar
det.
Vem vet kankse inte märks alls, eller så ser jag ut och beter & mig som om
jag vore påtänd.. Antagligen inte.
Men just in case, och bara så ni vet så är jag inte påtänd,
jag har inte börjat knarka igen
utan det ärmin medicin isfl.
Och det kommer gå över när jag gått in mig.

Så där kändes bra att få ur mig det :)
Har inte gjort så mkt meridag än att springa runt i
olika mataffärer,apotek m.m
När vi kom hem blev det lite käk och sen
spenderades resten av tiden uppe i solen hos mamma
och dom :)
Nova yrde runt och busade med vovven som fått nya bit&pip-leksaker
, dom var mkt roliga dom förstår ni, tyckte både Nova och vovve:)
Det bjöds på kaffe och en kaka slank allt ner med.
Har bunkrat upp med godis,cola och snax i soffan nu,
ska kolla på en film,
"En gång i Phuket"
Förhoppningarna är stora.
Tror den är bra !

Återkommer, antagligen imorn med mer rapport om mitt förnuvarande ganska
tråkiga liv.
Tills dess ha en riktigt mysig fredagskväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: