>

Lovely Lovely plastic fantastic !

Jaja eftersom det inte går att flytta ner bilden så får den väll ligga överst då :( 
 
Fick denna roliga Tupperware beställningen förut :D
Är super nöjd !!!
Är bara ett set med skålar jag ska köpa så är jag nöjd för ett bra tag fram över sen !
Kom nyss på att jag visst glömde ta med dom 3 optimum burkarna som jag fått i 
VIP-värdinnegåva ^^ 
Är 3 st iaf som jag också är super nöjd med !!
 
Kära syster (Icka) kom förut, ska stanna tills på söndag :)
Mys!!
 
Var på info-träff på Novas dagis tidigare ikväll.
Tror det kommer bli jätte bra där !
Känns rätt iaf och bra personal :)
 
Ska vara mer social nu,
eller ja vi ska kolla på nån film ;)
 
Ha en bra kväll !
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att plast kan vara så bra? Haha, jag är så nöjd med mina senaste inköp. Blev en hel del till mej, IGEN haha. Kommer aldrig börja tjäna pengar på de om jag inte slutar handla hela tiden ;)

2012-06-29 @ 06:28:54
Postat av: Sandra

Hoho sett den senasta wrappen jag skickat?? Rum21. Den måste du använda, beställ muffinsformar helt gratis. :))

2012-07-01 @ 07:35:21
URL: http://mesandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Jaaa det blev så bra, jag är skitnöjd. Kunnat göra om hela övervåningen nu med när vi fick en hel byrå att fylla. :)

Ja skicka till mej!! ;) Jag vill beställa fina formar :)

Nästa gång jag samlar blir v 32 :) Då ska det visst vara gåva igen, och storvecka. Blir väl betalning till lön där isf. Sen tror jag avanti kommer att försvinna för sen komer det nytt höstmagasin.

Svar: Hehe ja det förstår jag ;)Längtar in i nya lyan jag med nu. Eller ja både och, längtar efter att få fixa i ordning :)

A okej är det till "löning" så ska det väll gå bra men ja påminn mig innan :)
Mli

2012-07-01 @ 21:15:38
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: