>

Men planen var !?

Planerna för heljen var/är:

♣ Baka Cake Pops
♣ Färga hår
♣ Tvätta
♣ Dammsuga
♣ Börja rensa och packa
♣ Lägga ut annonser
Cakepops Check
Tvätta ½ check.

Hade en riktig strunt dag igår..
Fick inte gjort nått alls...
Började med att vi vaknade sent, 8-8.30,
sen en sen frulle .
Efter den slängde jag en Nova full i kaviar i duschen
och själv började jag sortera tvätten(inne på badrummet).
Duschen avslutades snabbt efter ett fall som resulterade i
en mkt blödande mun och så klart en mkt ledsen Nova.
Fick upp henne, sen satte vi oss i soffan
och hon somnade, i 2 timmar!
Där var den dagen nästan slut ^^
När jag väl tog mig ur soffan så hade jag då minsann ingen energi till att
ta tag i allt det där jag tänkt göra..
Det blev några misslyckade cake pops iaf :)
Blockchoklade jag använde som överdrag
var,, för tjock !? ^^
fick liksom kleta på chokladen med hjälp av en liten sked,
blev inte alls snyggt..
Men men goda blev dom iaf..

Ser fram emot!
♥ 20/6 Ullared !
1/8 Flytt till nya lyan !
24/8 Spanien !

Dags att käka frukost!
Ha en toppen dag !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: