>

M.m

Trött och sliten sen gårdagen.
Var aningen bakis imorse ..
BLÄ..
Men det var en lyckad kväll igår, aningen kallt bara.
Var kul att se Top Cats- dom spelade bra och många låtar.
Är rädd om min kamera så den får stanna hemma
när det vankas utgång..
Men men vet att Sandra & Sandra tog mkt bilder
så nått kul finns det säkert som jag aknske kan dela med mig av senare;)

Men åter igen tvingas jag inse att
"nej jag tycker inte om att dricka".
Alkohol är inget för mig..
Det är inte bakfyllan somsnackar utan jag känner
verkligen så på riktigt.
Men men vad ska hur tråkig är jag då..
Och vad ska jag roa mig med när alla andra
roar sig med att gå ut !?


Kollar på BB-finalen !!!
Troratt Hanna kommer vinna,
hoppas på henne med.
Tycker bäst om Amandus men han
förlorar på för mkt sängliggande..
Och Annica hoppas jag verkligen inte vinner.
Så ja som sagt Hanna är den som har gjort sig mest
förtjänt av vinsten pga att hon har gjort bäst ifrån sig under hela tiden.
Ska faktist fortsätta kolla nu!

Ha en mysig kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kan juh göra som mig.. Va chaffis.. De är kul mestandels iaf.. Fast först måste du juh ta körkort.. Kram

2012-06-04 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: