>

Tack Max Factor !

Yes tack Max Factor!
Denna godingen trillade ner i min låda igår,
helt gratis dessutom!


Ska premiär prova den ikväll tänkte jag :D


Hoppas det fina vädret håller i sig !
Blir helkväll med grill och förfest hemma
hos Sandra och hennes sambo:)
Ska bli kul!!

Är nog dags att slänga köttet i marrinad
snart tror jag..
Men först ska jag kolla lite 50-tals inspirerade frisyrer
på youtube.
Kankse man får några roliga tips :)
Ska ju "till parken ikväll" ,  Top Cats spelar där
och ett band till som jag inte bryr mig så mkt om.
Top Cats är väll inte riktigt min musiksmak heller då men
man får passa på att gå ut när det faktiskt händer
nått skoj.
Tror det kommer bli bra drag och mkt folk iaf!
Btw. I LOVE my new RED nagellack(lät mer glammigt på svenska)!

Ha en toppen dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: