>

Tacos och Twilight !

Det är fredag.
Önksar alla som tagit studenten ett STORT grattis !
Och till alla andra, ha ett skönt sommarlov ;)

Själv ska jag gotta mig med tacos och
kolla på Twilight- Breaking Dawn, part 1.
har inte sett den än så ser verkligen fram emot den !


Har gått ner 1 kg denna veckan,
första veckan utan godis,kakor,snax och dyl :)
Nöjd med det kan jag bara säga.
1 kg/veckan är lagomt, bara 5 till nu
så är vi på rätt nivå igen
men mest nöjd är jag över att kunna avstå
från allt gott eftersom jag älskar att äta !!
Food/sweets is like a drug to me :)
Mitt mål är att gå ner 6 kg eftersom jag lagt
på mig det sen jag slutade träna och
är några kg tyngre än vad jag mår bra med.


Nej nu måste jag laga mat!
Är hungrig!
Ha en toppen kväll vad ni än ska hitta på !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: