>

Och vi grejar och fejar och pysslar och håller på.

Hej och hå.
Vad har vi gjort idag då!?
Eftersom vi fått lght så är det lov att börja
resna och greja och faktiskt packa.
Så idag gick vi, jag och Nova, igenom
våra ytterkläder och fick bort alla vinterkläder.
Slängde massor i tvätten som sen ska läggas i en låda tills hösten är på intåg
och då slänger jag ut det på loppis dyl. så jag blir av med det jag inte vill ha kvar :)
Nån saknade visst sin vinter jacka ;)

Blueberrys del 2.
Nova mumsade blåbär.
Medans jag bakade:
Blåbär&vaniljmuffins med smuldeg :)
Fick mkt bra betyg på dessa, har inte prov smakat dom själv än
eftersom jag nu för tiden inte äter sånt under veckodagarna.
Än iaf ^^
Nej ska allt hålla det ett bra tag framöver.
Är andra dagen idag och det känns inte ens jobbigt, brukar vara ett rent helvete
annars så
är ganska så övetygad om att jag kommer klara av det:)
Desto godare blir det till heljen ;)


Dasg att krypa ner i sängen.
Kankse kanske det finns en liten liten chans att man kommer upp i tid
imorn..
Är rent ut sagt skit trött hela tiden..
Är inge kul alls...
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: