>

Åh pirrar.

Har precis klickat hem en rolig beställning från H&M
så nu är lyckan total ;)
Ni får se när det kommer, tyvärr dröjer det ett tag eftesom några plagg inte fanns just nu.


Inväntar BB som börjar om några minuter så ska inte bli lång idag heller ^^
Det blir jag nog aldrig iofs för jag har nog växt klart ;)


Fick prova på att ha hand om två små busungar förut , passade sötnosen Wilde
en stund och det gick hur bra som helst :)
Han lekte och grejade:)
Novis skötte sig fint med, hon är trots allt inte van att dela sin mamma
med någon och inte sina leksaker heller direkt.
Men det gick också bra , lite morsk blev hon och kastade några leksaker men
annars gick det fint :)

Ha en super mys kväll och natt kära ni!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh vad kul med hm beställning, jag är också sugen på det!!! :) Vill förvisso beställa från lite varstanns så inget ovanligt.



Hihi kan se morsk Nova framför mig, inte lätt när det kommer nån annan som också kräver massa uppmärksamhet ;) Tack för att du passa han :)

2012-03-08 @ 07:56:09
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: