>

Äntligen.

Äntligen internet igen!
Skulle ju instalera om det här om dagen men orkade bara
fixa huvuddator och sen började min krångla.
Och jag är verkligen inte den bästa på datorer
men nu så nu har jag äntligen klurat ut allt och alla
datorer i huset har internet :)

Idag är det party som gäller :D
Kommer bli nice tror jag :)
Ska klä upp mig och känna mig snygg,
tänker ta i med, varför inte liksom !?
Det  första gången på riktigt länge och dessutom lär det dröja
ett bra tag innan det händer igen så varför snåla på krutet ;)
Det är min kväll och en kväll som jag bara ska vara "Emelie"!



Ska käka frulle nu med söta dotter som lät mig sova till
07.15 idag :D
Yey sovmorgon ;)

Ha en bra dag !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du hade superduper kul ute.. Kram <3

2012-04-01 @ 10:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: