>

Bästa hittills.

Åh jag dog igår av skratt när
jag kollade på BB!!
Roligaste uppdraget(olika sjukdomstillstånd) dom fått hittills!
Satt här och skrattade som en tok för mig själv,
haha den ena(Lars) åker runt i en jäkla låda, camilla måste ha en strut på sig,
en är trög och nån annan har extrem hängröv
och massa annat kul !


Mår så där bra idag igen, har varit och tränat
och det gör susen kan jag lova!
Har nog sagt det några ggr nu så tänker inte dra upp det igen utan ni
vet nog vid det här laget att jag gillar att träna ;)


Bortsett från träning så har jag abra varit hemma och slappat
eller ja, lekt och myst med Novis :)


Längtar tills den 31/3, ska bli skönt att få
komma ut lite och släppa loss.
Få klä sig fint och sminka sig mer och ja känna sig
lite fin och så:)
Ni fattar ;)


Hoppas mitt H&M-paket dimper ner på posten imorn:)
Vill ha det !
Just de Novas regnkläder kom förut ,
ska försöka hämta dom imorn innan heljhandligen :)


Tänk att det snart är 1 år sen du kom mitt älskade barn
Varje dag med dig är en dag värd att leva och kämpa för
Så mkt glädje och kärlek
♥Nova Anna Lundkvist Mattsson♥

Nej nu ska jag kolla tv !
Myskväll till alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ni båda är så fina..Kram

2012-03-15 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: