>

En dag idag med.

Ja det var det visst och en härlig sådan med:)

Min dag har bestått av städning.
Eller jag har dammsugit och skurat av alla golv.
Den lusten vaknar till liv när det är VÅR ute !
Vill ha det friskt och fräscht inne då..
Har det hela tiden men det är lite lättare att ta sig för att
sätta igång med städningen då.

Efter städ blev det en 30 min prommis  med hund och Novis.
SKÖNT som bara den !
Men vinterjackan/skidjackan var alldeles för varm..
Hoppas det fina vädret håller i sig :)


Och mer,, min käre far varit här en sväng.
Bjöd han på min egenkomponerade soppa
med rotfrukter och potatis :)
Den blev faktiskt mkt god :)

Sen en snabb dusch före BB börjad..
Ska skynda mig i säng nu innan klockan blir för mkt.
Vill vara pigg och allert imonr morgon när jag ska iväg och träna!
Ska köra på så hårt jag kan nu så jag når mitt mål.
Har ett mål i mitt huvud som jag bara vill till..
Det är inget konstigt,osunt(tror jag inte iaf), ingen viktnedgång eller nått sånt
utan mer en bild att sträva efter.
En sund och snygg vältränad kropp, helst inte för smal.
Därför ska jag mest köra muskler på gym och
så får barnvagns-prommisarna stå för motionen;)
Jag och kära vän Sandra planerar för utgång om ca 2 veckor .
YEY !!
Ska bli så nice,, behöver verkligen komma ut lite.
Behöver få vara bara Emelie för en kväll.
Piffa upp mig,känna mig snygg, slappna av och släppa kontrollen :)
Cant wait :)


Nej natten nu var det ja
Sov gott, dröm sött!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: