>

Hade tänkt.

Hade tänkt göra ett seriöst inlägg idag men
fastnade på en annan sida och där försvann tiden så nu
ska jag käka, en kyckligburgare med klyftisar och bea :P
MUMS !
Har inte gjort så mkt idag ändå.
En prommis med barn och vovve sen bara lugnt.
Såg en örn förut, var ganksa mäktigt har aldrig sett de irl!
Hilmen var klarblå och den flög över här såpass lågt
att jag kunde se färgskiftningarna på fjädrarna :)
Förra året hade några sett 5 st här :)


Nej nu ska jag käka innan maten kallnar !
Ha en mysig kväll käraste ni!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah kul, hoppas du kommer med :) Jag kom med i att testa godis där jag, cloetta pops eller va de nu va :)



Ja skorna var fina! Så himla fina fram med rundad tå tycker jag. Bara hoppas dom passar också.

2012-03-15 @ 07:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: