>

Huvudbry.

Har världens huvudbry om vad jag ska ha på mig
när vi ska ut om haha 2-3 veckor ^^
Ska köpa nått nytt iaf.
Vill ha nått snyggt, lagomt sexigt, inte för vardagligt osv..
Hittar inget :(
Eller jo visst det gör jag men kan inte bestämma mig vad,
byxor+topp,, klänning, kjol+topp!?



Har varit på gymmet en sväng idag och tränat,
lika skönt som vanligt :)
Bortsett från det så har jag inte gjort så mkt mer.
Sitter och väntar på att BB live ska börja,
moffa choklad och ostbågar :P
Gött mos;)

Ha en bra kväll och sov gott sen !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sandra

Byxor och topp säger jag. :) och nån snygg accenssoar.

2012-03-18 @ 21:33:50
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: