>

Kolla in detta.

Min syster fyller 15 år idag
och känner mig lite trött på vanligt tråkigt
presentpapper och sånt så var
lite flitigt och pysslade ihop detta :

Paket inslaget i papper från "Femina".
Vanlig presentpåse tillpiffad med namn,
födelsedagsblomma och saker hon gillar på:)
Blev riktigt nöjd och syster tyckte det var fint med:)
Presentpåsen är köpt på "Lagerhaus".
Motiven är utklippta från tidningen "Femina".
Sen behöver du bara en sax och lite lim:)
Har satt vanligt presentsnöre på men kom på senare att det hade varit fint med
nått spetsband eller dyl istället.


Hämtade ut sista H&M paketet idag som innehöll en
present till Lina(syster) en väska till mig och en body till Novis.
Man måste ju beställa för minst 200 kr så var ju tvungen att köpa allt ;)


Nu ska jag fortsätta betala räkningar :(
Mindre kul men jäkligt skönt när det är gjort!


Ha en toppen kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fina paketen blev då, kul ide :)



Och fina saker du betsällt, hemskt att behöva handla för 200:- eller hur? ;) Wildes jacka hade kommit nu så den ska jag hämta så fort jag får chansen.



Ja redan på måndag blir det, oj så jag längtar. Men jag ringer sen så får vi se om du kan bli med mej :)

2012-03-29 @ 08:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: