>

Lika tråkig idag med.

Ja det är jag.
En sen snabb blogg utan vidare roligt innehåll.
Men men det får vara så ibland.
Jag bättrar mig snart ska ni se ;)


Städat hela lghtn idag , skönt !
Kom just på att det kanske är dags att ta in mattorna som
fortfarande hänger ute på vädring ^^

Var på bvc förut med snuttan på 10 mån kontroll.
Hon följer sin kurva lika bra som vanligt :)
Älskade unge hon har en egen vilja som inte är av denna värld.
Men men får väll skylla på generna, hon har ju som sagt lite att brås på ^^


Ska vara barnvakt till sötnosen Wilde imorn.
mest nervös är jag för att byta böja ,, haha varför !?!?
Jag har ju för fasiken bytt hundratals blöjor, visserligen bara på mitt eget
barn men ändå,, blöja som blöja ^^
Haha aja kändes lite lustigt att känna så !
Men men kommer gå fin fint, ska bli lite spännande att
ha 2 barn att hålla koll på :)


Nej nu ska jag proppa i mig lite värktabletter(ipren) och värma vetekudden(fortfarande tandvärk)
och krypa ner i sängen så god natt nu och sov gott kära ni!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja hon har allt att brås på lilltjejen! ;)



Haha asch då, bara han inte skiter så behöver du inte ens byta nån blöja på den stunden :) Kommer gå så bra så tror jag :)

2012-03-07 @ 07:05:48
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: