>

Men så här sent.

Ja så här sent blev det en blogg..
Usch hatar när klockan rinner iväg...
Ska inte lägga mig senare än 00.00, annars blir det konsekvenser
dagen efter.
Måste få börja träna igen nu..
Mår som innan,, inte så bra med andra ord..
Känner mig så missnöjd med mig själv, svullen, ful, fet ja allt
negativt jag kan känna om mig själv känner jag.
Och inte blir det bättre av att mitt humör och tålamod inte
håller i sig så bra heller ^^
Som jag skrev tidigare så är träning medicin för mig.
Det har jag verkligen insett nu, känner sån skillnad på mig själv på
så många plan när jag tränar respektive inte tränar...
Det är som natt och dag..

Ska sova nu!

Sov gott alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: