>

Mys.

Har haft bästaste Åsa med finaste dotter här på fika
idag :)
Var länge sen, var riktigt mysigt :)
Jag fick blommor och Novis fick majskrokar :)



Sen kväll som vanligt.
Har en motvilja till datorn just nu så
den åker bara på en sväng på kvällen...
Fastnar så lätt och då går det så mkt tid till det så
just nu känns det bäst att göra så..
Blir tyvärr ganksa tråkiga inlägg här med,
och är för lat för att tömma kameran så det blir bildfattigt^^
men som jag sa i ett annat inlägg så är det bara en tillfällighet.
I vanliga fall brukar jag sluta helt när jag känner så men vill inte tappa mina läsare som
jag ändå kämpar för att ha, visst från början bloggade jag i första hand
för mig själv och mina närmaste men att se att mitt lilla betydleselösa liv
ändå intresserar många får det hela att kännas ännu roligare och då
måste man keep it up :)
Gottade mig med riktigt god mat idag, rostade grönsaker-potatisklyftor och en ganska röd biff och bea ;)
GOTT !
Sen började mello, och ja vad kan man säga, var väll inte helt otippat resultat.

♥Barnvakt till Wilde.  ♥Novis käkar pannkakor :)
Novis favvo Ren ♥

Nej gud nu måste jag sova !
God natt och sov gott alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: