>

Nöjd.

En lugn dag idag med .
Det är det jag känner att jag behöver.
Bara få vara , uppskatta och njuta av dagarna med Nova.
Vill verkligen ta vara på tiden, en dag så är det dags att börja dagis och
jag ska börja plugga och då är det slut med dom här dagarna.
Sen blir hon aldrig så här liten igen heller,,
varje ålder har så klart både plus och minus.
Är mysigt med liten mne samtidigt är det kul att se dom
utvecklas till en egen liten person:)

Fick dom här söta "påsarna" av mammi härom dagen,
hon hade fått dom när hon hade beställt nått men hon ville inte ha dom
men jag tar gärna emot dom !
Vet redan att dom kommer bli använda i resväskan !
Är ju hur bra som helst att ha en egen fin påse att stoppa smutskläder i och
om man ska ha med sig skor så slipper dom ligga löst i väskan :)
Jag är kär i dom iaf :)


Novis nya regnställ + fleeceställ kom idag och måste säga att jag är
riktigt nöjd !!!
Dom var fina och kvaliten känns bra!
Beställde från www.lager157.se.



Avslutar dagen med en riktigt god och lyckad ostpaj,
typ som västerbottenpaj fast med västgöta klosterost istället och sallad:)
Trodde den skulle bli misslyckad för råkade fylla skalet lite för mkt men har
aldrig lyckats så bra som jag gjorde idag ;)



Nu ska jag hämta lite choklad och ostbågar och
varva ner framför tvn en stund!

Ha en riktigt bra helj alla !
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: