>

Tills dess.

Har funderat många gånger nu på om jag ska
göra ett inlägg med bara massa tips till dom som ska ha barn.
Eller ja det blir ju tips men tänkte nästan göra ett med allt
jag har lärt mig , vad som är bra och inte, vad man ska tänka på och
allt det där man oroar sig för innan och hur det blir efter osv.
Är svårt att förklara men tror det kan bli ett bra inlägg.
Aningen tråkigt för er som inte är intresserade av det men ett
inlägg av alla jag gör får ni leva med;)


Kunde inte blogga igår , vårat internet funkade inte.
Alltså vi ha fiberoptik, tycker det borde funka någorlunda bra men
har aldrig varit med om ett internet som funkar så ojämt som detta gör..
Antingen är det fel på vårat system, eller så är det leverantören eller så är
fiberoptik skit helt enkelt.
Ska be om att det kollas upp iaf !

Var och tränade och solade igår och redan när jag hade stått på
crosstrainern i några minuter så kom den där
välbekanta behagliga må-bra känslan.
Var helt underbart.
Träning is my new drug ♥
Blir tyvärr några dagars glapp igen nu men det får väll bara
vara så då,, gillar det inte men kan inte göra så mkt åt det, det är bara
nu över heljen sen har jag för avsikt att köra igång ordentligt igen.


Snuttis sover som en stock, hon har börjat sova
riktigt bra på kvällarna nu.
Hon börjar nog känna sig trygg igen.
Fan när allt ska vara upp och ner, är så trött på det
men just nu känns allt ganska bra men
känner att jag tagit stryk av det för allt pendlar upp och ner hela tiden.
Tappar tron och allt känns mörkt och trist men sen när jag minst anar det
så kommer den där guld dagen när allt känns bra,
jag får lust att greja och fixa(har fortfarande ouppackade flyttkartonger) som idag
har plockat ordning och bytt gardiner och fixat med lite grejer som jag egentligen
borde gjort men inte haft ork att ta tag i .
Skickade sms till en och frågade om hon ville komma och fika imorn.
Puschar mig själv till att inte låsa in mig, det är då det inte blir bra, har så
himla lätt för att göra det men nu så nu är det dags att ta tag i livet.
Ska stanna upp och börja leva mer i nuet, jag ska stanna här,
jag är inte påväg nånstans längre, det är stop nu, dags att koppla av och njuta,
börja bygga upp allt.
Det kan bara bli bättre nu och det finns inga större beslut eller dyl som
kan krångla..


Mitt förflutna har gått runt runt mkt i mitt huvud senaste tiden.
Minnen och känslor dyker upp, lite som om obearbetade saker,
saker och händelser som jag inte vill känna på kommer fram.
Känner sorg, saknad, kärlek..
Minns underbara känslor med underbara personer sena nätter och tidiga mornar.
Minns också all ångest och allt fruktansvärt med.
Det är alltid 2 sidor på ett mynt.
Men det måste få vara okej att känna både och..
Man är inte sämre för det.

Känner att jag bara måste få spotta ur mig lite sånt här emellanåt.
Kanske bearbetar,, ja jag vet inte..
Nått är det iaf ..

Nu ska jag ladda med choklad och popcorn inför BB ;)




Ha en super mysig fredagskväll och en jätte bra helj kära ni!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Åsa

<3 Tack för idag..

2012-03-10 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: