>

Utedag.

Idag har det varit helt underbart ute !
Jag och Novis har faktiskt varit ute större delen av dagen :)
Novis började med en ganska lång lur i vagnen sen satt och lekte med nån hink och spade och
sen var vi uppe på magasinet och hittade en gammal gunga så hon fick prova gunga för första gången, gillades men hon höll nästan på att somna;)


Imorn kommer M till Säffle så ska vi ta med lite fika och gå till lekparken med Novis
så hoppas verkligen det blir toppen väder imorn med !


Imorn fyller käraste lillasyster 15 år !!
Hon praoar nu så får gratta henne med present imorn em:)

Åhh flera gånger om, hämtade hem dessa skönheter idag och gissa om
jag är nöjd!


Men sötaste i hela världen♥
Hon har förresten fått sin andra tand för några dagar sen :)
Vet inte om jag redan har sagt det men men :)


Nej nu ska jag fixa nyponsoppa och glass och kolla på BB :P

Sog gott kära ni!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt med utedag! :)



Uhh snygga skor, dom ska du inviga på lördag? Gud vad jag längtar tills på lördag :) :)

2012-03-28 @ 06:35:41
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeen Emelie jag tror jag gråter, Harrys är stängt på lördag?! Kom på att jag skulle gå in och kolla om det var nåt speciellt och då står det att det är abonnerat. Vad gör vi då????? :(

2012-03-28 @ 06:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: