>

Vår .

Har varit ännu en jätte fin och härlig vårdag idag!
Hoppas det håller i sig ,man mår lite bätter av sol och fint väder :)
Iaf jag :)

Min dag har bestått av heljhandling,
ska ju på begravning imorn :(
Hade ingen lust att ta det efter ..
Sen har jag varit ute och gått med Novis, syster och vovve.
En låång promenad blev det, härligt !
Måste försöka promenera när jag inte kommer iväg till gymmet.
Mår dåligt av att inte få träna..
Känner mig både ful och fet, mer lättirriterad och grubblar mer..
Helt enkelt är det som medicin för mig och utan mår jag inte lika bra..


Idag blir min snutta 10 månader !
Hänt senaste månaden:
Hon kan krypa.
Hon har fått en tand.
Hon kan säga mamma.
Hon kan äta stora bitar.


Tack alla som svarade på mitt förra inlägg :)
Har nog bestämt mig, ni får se när den kommer ;)
Shit nu är den beställd,, nu är det för sent att ångra sig.
Är dock ganksa säker på att jag inte kommer göra det ;)

Fyllde på mitt plastskåp lite mer idag :)
Hehe ja jag har ett helt skåp vigt till mina plastgrejer(tupperware m.fl) .
Börjar bli mkt grejer men är super nöjd med allt!
Och inget har varit onödigt,, än iaf ;)
Bananlådan var en tröstis för att den ena grejen jag beställde,
den jag såkklart ville ha mest var slut :)
Perfekt, slipper jag äcklig banan lukt på allt i tränings slash skötväskan..

Kollat på BB , dags att lägga sig så man orkar upp imorn..
Glr jag ändå men ja skadar inte att komma i säng i tid..
Kommer bli en jobbig dag imorn..

Sov gott alla♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul att ha beställt vagnen! Nu är jag nyfiken på vilken det blev :)



Här kommer en länk som jag tycker du ska tävla på, jag har tävlat :) Det är tävling om biljetter till barnmässan.

http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/2012/03/01/tavling-barnmassan/#comment-24964

2012-03-02 @ 07:38:09
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Åsa

http://minbebis.com/blogg/mariawallquist/ på hennes kan du oxå vinna biljetter..=)

Tror du har träffat henne irl faktiskt..

Kramizar

2012-03-02 @ 10:20:34
URL: http://vilsa66.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: