>

Åh, men härligast väll !

Ja det har väll ändå denna dagen varit !
Sommar sommar sommar ♥
I skuggan på em ;)

Har varit i K-D större delen av dagen.
Nova fick va hos sin pappa medans jag
var på np-psyk.
När jag var klar där möttes vi upp och gick ner till stan.
Skulle ju till mitt älskade H&M.
Och perry tänkte jag att M är med så jag kan gå och kika alldeles
själv utan barn, meeen Nova tyckte minsann inte det samma
och bestämde sig för att mamma inte skulle få kolla kläder ifred.
Jaja trots det så fick jag med mig nått till mig och nått till Novis hem ;)
Hade kunnat köpt mkt mkt mkt mer till båda men skulle ju bara köpa upp
dom dära lapparn,och det gjorde jag bara ;)
Klänning till moa!
Och detta settet till Nova:)


Väl hemma igen så käkade vi lite och sen gick vi ut
jag ochNova och lekte på gräsmattan,
Nova är galen i att plocka maskrosor/knoppar så
det gjorde vi och la i hennes röda hink ;)
Det var varmt och härligt så hon fick prova gå barfota i det varma gräset
och hon gillade det jätte mkt !!

Plast vindruvor som Nova snott hos mormor och
som hon tycker är göör kul att pilla med ;)

♦ 22/5- Bvc,vaccin och städa lghtn
♦ 23/5- Kalas för Novis och hennes små kompisar från mammagänget , ÄNTLIGEN :D
♦ 25/5- Begravning :(

Hoppas på större mirakel- hoppas jag får pengar av F-kassan
på fredag!
Deras jäkla sida funkar ju inte-aldrig, fick avslag för att
jag tråkigt nog hade räknat fel på dagar..
Jaja så är det...
Fuck it or not.

Sov gott gulle fjun!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: