>

Hej- Det var inte igår !

Nej det var det ju inte men nu
ärjag här igen ;)
Hoppas alla haft en bra helj!
Heljen i detta hus har varit jätte bra.
Novas pappa har varit här hela heljen,
jätte kul, speciellt för Novis :)
Hon har varit mer än nöjd !!


Vi har inte gjort nått speciellt utan
"bara" varit här hemma lekt och umgåts med Nova.
Käkat god mat och ja, kollat tvn:)
Och,, jag har sluppit ta hand om allt själv ;)
Har varit jätte skönt att få lite avlastning faktiskt..
Nån annan som bytt blöjor, nån annan som diskat,
nån annan som gjort i ordning mat och matat Nova,
nån som lekt med Nova medans jag lagar mat m.m ;)
Ja, kan säga att det var behövligt.
Och bara att få se glädjen hos Nova var guld värd !
Älskade unge vad jag älskar dig♥

Ska upp tidigt imorn för att åka till K-D.
Ska till N-psyk till min arb.terp.
Och, yey, måste förbi H&M och spendera mina fina papperslappar
som dom skickat till mig ju ;)
Och snart börjar nedräkningen för en Ullaredsresa med bästa Sandra (www.mesandra.blogg.se)!!
Yippie !! :)

Tips på god och enkel bakning,
en Rocky Road Kladdkaka.
Super enkelt! Gör bara en vanlig kladdkake smet,
stör över grovt hackad mörk choklad och salta jordnötter,
grädda 10 min, ta ut och släng på mini marshmallows och grädda ytterligare 10 min :P
Blir kanon god kanjag lova, provade nu i heljen !


Snart dags för BB !
Ha en mysig, nästan sommarkväll !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt med lite avlastning! :)



Hittade du nåt kul på HM? Vill också dit snart.



Kan iallafall lova att jag hittade kul saker på meandi, aj aj sa plånboken! Men det var bra att värdinna iallafall, mkt gratis! ;)

2012-05-21 @ 20:05:57
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja jag kan tänka mej det, attans att man ska behöva lämna kvar det mesta i affären jämt. Skulle vara tvärt emot ;) Längtar efter att åka till kd och shoppa men det får bli efter ullared det. Snart åker vi :)



2012-05-21 @ 21:43:02
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: