>

Ihärdigt ;)

Som den ihädriga shoppare jag är
så blir man ju glad när sånna
här brev trilla i lådan!

Fick ett litet brev från kära H&M idag med
mitt årsbesked i och en liten bonus med:)
Kul med bonusen men undrar lite vart gareroben
som matchar slutsumman tagit vägen^^
Nej men vet allt varför min garderob inte matchar den summan,
för att hitta rätt måste man göra lite fel först.
Så har det varit för mig iaf när det gäller att hitta sin egen stil
och börja ja växa med deneller vad man nu ska säga
och senaste året har jag börjat hitta min stil, ..börjar få till
det där jag velat,börjar även bli mer vågad.
Och börjar framför allt klä mig så som jag själv vill !


Jaja nu ska jag soova !
Röd dag imorn, funderar på att använda dagen till att städa.
Men men vi får se ;)

Sov gott !!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uhhh härliga härliga papperslapp, har en lika vacker i min plånobk ;) + en till på 50:-. MÅSTE snart åka till Karlstad och shoppa loss men ähum ja det får väl bli nångång efter att vi varit i shopppingparadiset skulle jag tro. :)

2012-05-17 @ 16:07:29
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: