>

Innehållet.

Ja nu har det blivit några dagar utan några inlägg igen..

Inte så konstigt iofs..
Nova är fortfarande snuvig och tät, tror och hoppas att
hon inte har ont i öronen längre.
Ska till bvc på 1-års kontroll senare i veckan, ska be dom kolla igen för säkerhetsskull
eftersom jag känner mig lite osäker på om det verkligen är helt bra.

Jag har fått min del av det hela med, blev riktigt dunder förkyld för några dagars sen.
Har börjat lätta nu som tur är..
Men är precis som Nova, fortfarande snuvig och tät.

Min bonus farmor gick bort i torsdags kväll.
Vila i frid♥
Hur kan livet bara tas ifrån en människa så snabbt !?
Ofattbart.
Var rädda om och uppskatta varandra♥

En närstående till familjen har också fått sin identitet kapad.
En annons ligger ute,har legat ute, på ett av de större forumen i dennes namn, adress, personnr.
Lagomt kul..
Hoppas det löser sig snabbt och utan att fler behöver bli lurade..
Sånt man aldrig tror ska hända en själv eller nån man känner..

Ja det har liksom varit mkt nu det senaste.
Bor i samma hus som min mamma m.fam
och i min del av huset så är också ett gästrum.
Min bonusbror m. tjej, busig son på ca 3 år, plus liten bebis son har lånat
det rummet under heljen.
Samtidigt har jag haft min lilla syster (Icka) på besök här så
det har verkligen varit fullt hus här hela heljen !
Gott med lite lung och ro nu ;)

Nova fick present av moster med!
MKt nöjd !
Imorn ska jag hämta ut en present på posten
till Nova som kom i fredags :)
Sista för denna gången ;)
Är mkt nöjd med det hon fått
av andra och det jag gett henne!!
Tack ♥

Nu ska jag snart sova!
Sov gott!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul med en plaskpool, den var jättesöt! Mkt sötare än den vi har.



Tycker det är helt förjävligt med identiteten, hoppas verkligen att det löser sig! :(

2012-05-07 @ 06:25:28
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: