>

Inte idag heller^^

Har inget speciellt at blogga om idag heller.
Har varit en ganska vanlig söndag mest.
En långpromenad med barn och vovve förut.
Beställde godaste blandsalladen från pizzan till middag och slängde ihop
årets första rabarberpaj till efterrätt:P
Mumms !!
Ska prova göra lite annorlunda nästa gång.
Är inte helt nöjd med mina söta pajer^^
Har tappat stinget lite tydligen ,, har varit kung på
paj förut men nu får jag inte riktigt till det
som jag vill ha dom..
Ser inte mkt ut här kanske men
med vaniljsås till så var den allt smaskens ;)


Vill passa på att tipsa om dessa små små söta pasta
snäckorna som passar utmärkt att ha till
små barn:)
Går givetvis att använda till vuxna med och i soppor osv.
Men jag köpte dom speciellt till Nova och vi
är mkt nöjda !
Dom kostade inte mkt heller och räcker ett tag med !
Prova vet jag ;)

Åh är helt svullen på min ena kind..
Är min tand som ömmar och är dum igen..
Tandläkaren hade nog tyckt att jag
skulle gått dit för länge länge sen men
den och jag är ju inte samma person och
en av oss är dessutom mkt rädd för den andre.
Det är som att tvinga iväg sig själv till ett "möte"
och veta om att man kommer få fet mkt stryk men
ändå tvinga sig dit ändå.
Hur många skulle gjort det !?
Fast sjukdoms-nojan börjar snurra lite ,,
kan det vara farligt att gå med en ond tand för länge !?
Och trillar hela tillslut ut elle rmåste man verkligen uppsöka
tandläkaren ?
Eller !?
Mest vill jag nog bara veta om det på nått
sätt skulle kunna vara farligt att gå med det länge.
Har gått med ond tand av och till i ca 2 år nu ^^
Den har  tappat lite av sig själv med kanske jag
kan tillägga,, eller lite mer än halva har trillat ut:(
Kan nog faktiskt säga att jag har tandläkar-fobi.

Nej nu är det dags att lägga sig i
sängen och ladda inför en ny dag- måndag..

Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: